Nuffnang Gadget

October 8, 2013

Ole-ole Dari Istanbul...

Semalam jiran sebelah rumah bagi ole-ole dari Istanbul Aku Datang... dia outstation selama seminggu kat sana... syokkan dapat outstation jauh-jauh ni...


Dapat fridge magnet dan coklat... suka dapat fm sbb bole tambah koleksi peribadi ;)



Ni koleksi fm yang ada... sibuk pulak si Adam ni. Mama nak ambik gambar petiais, dia pun sibuk nk posing... macam dah nak kena beli petiais baru jer ni. Yang tinggi lagi. Sebab fm dah tak muat... bole ke papa heheh..

posted from Bloggeroid


5 yang komen:

Adlin Mohamad said...

tu dia Koleksi FM u b banyak gile
kita kalau sampai bawah peti ais abis la jahanam FM bebudak kat umah ni main baling2

Nad MamaZN said...

Cantek fm istanbul!
Papa kate takyah beli peti ais baru
Beli fm board lg jimat :p

syawalsimpsons said...

aunty soya kata...boleh beli peti ais baru...papa izinkan..kkikikkk

Normi Nieza said...

wah untungnya...:)

Azhafizah Md Nor said...

waaa penuh koleksi FM akak..kalau travel wajib beli FM kan :)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com