Nuffnang Gadget

November 18, 2013

Musim Rambutan...

Sekarang ni memang musim rambutan kat kampung Alycia...
tahun ni ada 4 pokok yang berbuah...
Alhamdulilah, rezeki....


rendah-rendah jer pokok rambutan ni...
boleh petik-petik lagi...
Adam kalau balik kampung rumah nekma takde keje lain...
berlari petik rambutan sendiri...
lepas tu batukkkkk...


ni lagi 1 pokok jugak...
rambutan Budak Sekolah orang panggil...
maybe sebab rendah macam budak sekolah rendah kot hehe...

"Alahmdulilah, pokok rambutan ni Arwah ayah yang tanam. Katanya esok-esok untuk anak cucu... walaupun arwah tak sempat merasa..."

9 yang komen:

Azhafizah Md Nor said...

semalam balik pilah rambutan hijau hijau lagi..wahh sedapnya kalau dapat rambutan ni..makan sampai batuk.

Normi Nieza said...

amboi sdapnya..:)

syawalsimpsons said...

seronoknya..merah2 semua

Ainim Suju said...

wah..merah2 buahnya. semalam kat rumah kakak sedar pun ada tapi tak masak lagi

Sidratul Muntaha said...

merah2 rambutannya
musim hujan ni
arap2 la seme buah menjdi thun nih

zarena heeney said...

baru smlm family ena panjat pokok rambutan belakang rumah

tapi ada sebatang jelah

eB said...

bestnya... bersih kwsn pokok2 tuh, mesti budak2 suka panjat... lahai, bagus tuh... pahala... inysallah... alfatihah buat arwah :)

mrs Fiza said...

ya allah sedapnya rambutan..antara buah2an feberet kita..sekali hadap payah nak stop

Ann@zanyra said...

wa..merah2nye rambutan...knp la batuk2 pulak skrg ni ek..huhuh..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com