Nuffnang Gadget

November 26, 2013

Sepupu Bertunang...

start bulan 11, bulan 12 dah memang jadi musim orang kawin-kawin kan..
musim orang naik pelamin...
musim kenduri kendara... musim berkhatan jugak hehe...

ni majlis tunang sepupu Alycia di Seremban...
tapi sebulan yang lepas, tapi baru sekarang nak buat entrynya...
ya ampunnnnn huhu...

Majlis di belah pihak perempuan di Senawang, Seremban...
Selamat bertunang Jasli dan Aisyah...
Insya Allah, bulan 3 tahun depan diaorang nak bernikah...
siap-siapkan jerlah baju lawa-lawa Alycia oiiii...

ok, lets jum layan gambar jerlah...
majlis dah langsung...

-- inilah pasangan yang bertunang, Jasli & Aisyah --



-- tema = pink puple... sweet jugakkan --

-- family Alycia belah lelaki --

-- nak jugak bergambar dengan orang tunang... eh, ada ke mak-mak sedara kata muka Aisyah ni macam muka Alycia... ye ke --

-- dengan Adamjek... eiii, garam susah sangat nak suruh posing elok-elok --

-- en Ajip dan Adam dengan tema belang-belang --

"kena citer pendek-pendek ajer sebab banyak entry nak update... tungguu. ;)........"

5 yang komen:

syawalsimpsons said...

rasa nak tunang lagi je..kikiii

nanakimie said...

aah,ada iras2 akak:)

Normi Nieza said...

tahniah buat sepupu alycia..:)

zarena heeney said...

mmg muka sama la alycia

Azhafizah Md Nor said...

cantik baju pertunangan hot pink tu! ade iras iras sikit kak muka tu :)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com