Nuffnang Gadget

December 6, 2013

JJCM : Popia Kuala Kangsar...


Popia Kuala Kangsar antara makanan popular jugak kat Malaysia ni...
dah femes habaq hangggg...
tapi korang tak payah susah-susah nak ke Kuala Kangsar...

Korang boleh pergi ke Stadium Paroi, Seremban...
kat situ akan nampak dari jauh Popia Kuala Kangsar...
beratur panjang siapa datang lambat...
biasa kedai ni buka petang-petang...
macam aritu Alycia datang dah pukul 6.00 petang, dah habis dah...
dapat lah last kopek...

yang best popia goreng...
tapi dah habis, popia basah pun jadilah... sodappppp ;)
jom ke Popia Kuala Kangsar ;)

5 yang komen:

syawalsimpsons said...

alamak sedap ni..meleleh ni

Nad MamaZN said...

Oo igtkan kt kuala kangsar td! :)

Kite suka popia basah
Nyummm sedap!

Azhafizah Md Nor said...

Selalu je pergi stadium paroi ni sebab teman husband main futsal..tapi malam le..tu yg pernah nampak popia ni..nak try jugaklah nanti

adda syuhada said...

sedapnya...

Adlin Mohamad said...

mabeles...yummy

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com