Nuffnang Gadget

December 18, 2013

Selamat Hari Lahir Suamiku...

18.12.2013 ~ Harini hari ulang tahun kelahiran en Ajip. Bertambah lagi setahun usia papa. Life begin at 40 kata papa haha...



Berjaya jugak buat komplot dengan Adam nak seprisekan papa. Adam beri kerjasama yang sangat baik dari petang bawak ke malam. Tak bocor rahsia pun.

En ajip pun tak sihat semalam. Dah nampak macam dia dah nak tidur, terus seprisekan kata lampu kat dapur dah terbakar. Sebelum ti dah pasang lilin siap-siap.



Orang nak ambik gambar, adam pun sibuk nak ambik gambar kat tab dia. Adoiiii, anak-anak..



Birthday boy. Ucapan mama sama malam tadi macam ucap kat papa. Bole tak camtu haha. Dasar pemalas nak taip hihi..

Love u deep deep deep papa ♥

posted from Bloggeroid


7 yang komen:

syawalsimpsons said...

happy bufday en ajip

Lynn Hamzah said...

happy birthday...

Normi Nieza said...

hepi bestday

Azhafizah Md Nor said...

wahh..siap suprise lagi tu.happy birthday untuk husband akak :)

Teena Tna said...

Happy birthday to the papa!

Adam Faiz said...

Happy Birthday untuk suami akak :)

Tasha Aqisha said...

happy birthday..
http://cercitertashaqisha.blogspot.com/2013/12/isu-panas-lagi-menggelegak.html

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com