Nuffnang Gadget

January 23, 2014

Entry Yang Tertangguh...

Ni lebih kepada entry peringatan untuk diri sendiri sebenarnya hehe...
sejak bizi-bizi sangat mengalahkan menteri + masalah Internet di ofis, 
makanya entry Cuti-cuti Bandung dan Cuti-cuti Korea tahun 2013 tak abis lagi...
ni patutnya tahun lepas punya entry...
takpe-takpe kita backdated...
sebab tahun ni cuti-cuti Malaysia jer, 
bolehlah nampaknya selang-selikan dengan cuti-cuti oversea ni..
oversea lah sangatt ;)




bagi korang yang tertinggal cerita, boleh tengok di Travelog Alycia...
kat sebelah kanan Blog Alycia Hot Mama...


"Bila tengok program Romantika kat Astro 104, teringin nak bercuti berdua dengan en Ajip... baru jer borak-borak nak pergi holiday, Adam dah menangis nak ikut... " 


4 yang komen:

syawalsimpsons said...

seronok sesekali dapat holiday berdua kan

Azhafizah Md Nor said...

romantika versi akak pun boleh.kena bawak adam..mane boleh tinggal.hehe..syoknya bercuti..

Adlin Mohamad said...

kita pun sama b ..ada cerita tp lemau nk buat n3 kekekke

Normi Nieza said...

cik nor pon suka tgk rancangan tu walaupon blm kawen..macm best jer..:)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com