Nuffnang Gadget

February 18, 2014

Gambar-gambar Adam Zikry Dulu, Kini & Selamanya ;)

Arini malas pulak nak buat entry lain selain daripada entry Adam...
sebab harini besday dia kan, so kita layan gambar Adam jer lah yer...
ini yang mama jumpa kat PC opis...
maybe ada yang dah pernah tengok...
tapi takpe, kita layannn jer ;)

-- banyak-banyak gamba, inilah yang banyak beri rezeki sebab banyak menang contest --












"iye, setiap kali tatap wajah anak kita pasti tacing kan.. ohh, dah besar dah dia.. cepatnya masa berlalu, kalau boleh nak dia jadi baby selalu..."


6 yang komen:

Farah Waheda Wahid said...

happy birthday adam...semoga membesar menjadi anak yang soleh, beriman, diberikan kesihatan tubuh badan, kejayaan serta kebahagiaan dunia dan juga akhirat....

syawalsimpsons said...

seronok kan tgk muka anak2 kan

Normi Nieza said...

sweet moment..:)

Nad MamaZN said...

Comel adam masa kecik
Dah beso ensem :)

Cik Jue said...

happy birthday adam...
makin besar makin hensem

Azhafizah Md Nor said...

comel sangat adam bile tersenyum masa kecik..dah makin besar ni bertambah ensem :)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com