Nuffnang Gadget

March 31, 2014

Acu Adam Dah Balik Sarawak...

alahai, semalam pepagi dah kluar rumah hantar Acu Adam ke KLIA...
dah nak balik Sarawak balik dah Acu...
baru jer sekejap balik, baru jer seminggu dapat borak-borak...

Acu Adam ni mengajar dekat Sibu, Sarawak...
yelah dah jadi cikgu kan...

-- ni gambar masa mula-mula jemput balik dari Sarawak minggu lepas --

-- pagi semalam pulak hantar nak balik dah --

walau pun ada yang kata eiii takut lah nak naik kapal terbang lepas tragedi MH370 dulu,
tapi nak buat macam mana...
dah memang kita takde pilihan lain...
yang penting selalu berdoa semoga perjalanan pergi balik kita dipelihara olehNya...
macam kes Acu Adam ni lagi sedih nak fikir...
dah lah ulang-alik dari sini ke Sibu naik flight...
pastu sampai Sibu nak ke tempat dia mengajar tu kena naik lagi feri 2 jam yag kes feri terbalik haritu...
nak buat camne kan...
sebab itu ajer pengangkutan utama diaorang...
so kita tawakal dan sentiasa berdoa...

"pagi Isnin yang blues sikit harini hehe ..."

4 yang komen:

Nad MamaZN said...

kita doakan sama2 dipermudahkan urusan dan keselamatan acu.. nak ajar anak bangsa, besar tu pengorbanan acu

Sheila Salim said...

Assalamualaikum. semoga sentiasa selamat dalam perjalanan terbang ke Sarawak dan semenanjung ye Acu Adam. singgah menabung inti sini~~~

Nasuha Puteri Nass said...

Assalamualaikum....selamat mengajar buat acu adam... =)

Azhafizah Md Nor said...

moga perjalanan dia selamat pergi dan balik.aminnn

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com