Nuffnang Gadget

March 21, 2014

Legoland : Intro Dulu ...

Niat di hati macam nak update cerita pasal pergi Legoland minggu lepas...
tapi tak sempat nak copy gambar dari kemera lagilah...
so, kita layan gambar yang copy dari handphone jer dulu...
kasi bakar line hehe...

-- tiket Legoland untuk 2 dewasa dan 1 kanak-kanak --

-- baru sampai dah sibuk posing dekat patung chef lego ni --


-- tempat feveret Adam jadi bomba --

-- KLIA miniland --

-- posing anak dan bapak --
"sebenarnya pitam tengok gambar banyak sangat... eh lupa nak bgtau Canon g12 dah bole guna ;) ..."


4 yang komen:

michelle mici said...

bestnya... :D

Nad MamaZN said...

seronoknya!
xleh tunjuk kt zakwan ni
nnt dia 'berzikir' ajak p jugak hahah!

tiket total bape rm alycia?

Chekgu Azrine said...

Wow..seronoknya!!

Azhafizah Md Nor said...

seeronoknya kat legoland ni

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com