Nuffnang Gadget

March 19, 2014

Lukisan Adam Untuk MH370...

Kali ni Alycia nak cerita pasal Adam pulak...
tak sangka pulak si Adam Zikry ni mempunyai minat yang mendalam terhadap lukisan...
Minat melukis pulak dah...
nak kata ikut minat mama dan papanya macam takdelah pulak hehe...

mamanya lebih suka membaca...
papanya lebih suka mengambil gambar...
agak-agaknya adalah sikit-sikit darah seni papa kot...

Haritu Adam nampak mama tengok lukisan yang dihantar ke Page Upin Ipin...
#upinipinpraysforMH370...
terus Adam cakap Mama Adam nak lukis kapal terbang...
carik-carik buku kaler Adam yang Adam gambar kapal terbang...

sambil tengok Adam melukis dan mewarna (mama just tolong sikit-sikit)...
dan akhirnya jadilah lukisan macam ni...
;
;
;

-- jadilah kan lukisan budak usia 5 tahun --


-- ni gambar yang dihantar ke page Upin Ipin #upinipinpraysforMH370 --
"sentiasa sokong minat anak... mama and papa proud of u babehhh ..."

5 yang komen:

Farah Waheda Wahid said...

alo lo lo, pandainya Adam...bijak anak mama dan anak sedara aunty ni...

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak, comel gak lukisan dia. kira berbakat la. hehehe

syawalsimpsons said...

sweetnya adam tau

Mia Liana said...

wahhh.. pandai adam lukis..

Azhafizah Md Nor said...

Adam pandai lukis..:)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com