Nuffnang Gadget

April 22, 2014

Alycia dan Orkid...

Assalammualaikum...
harap semuanya ceria-ceria pagi ni...

oh ya, bagi siapa yang dah mengenali Alycia, mesti ramai yang tau Alycia ni peminat Orkid...
yup, disebabkan minat sangat tu sampai Alycia wujudkan blog Alycia & Orkid...

cuma semasa Alycia mengandungkan Adam, 
Alycia alami alahan yang teruk dan sampai terbiar orkid-orkid Alycia...
terus jadi tak minat orkid...
tu lah pasal dapat anak lelaki hehe...
tapi sekarang ni sedang mula minat balik dan nak menambah koleksi orkid yang ada...
kebanyakan koleksi orkid Alycia di rumah mama Alycia di kampung...
kat rumah ni ada lah jugak tapi tak banyak...
sebab tinggal apartmen ruang untuk becucuk tanam terhad sikit hehe...

Ni orkid yang sedang mekar kat rumah...

-- spesis Dendrobium --

siapa yang minat orkid tu bolehlah tengok koleksi orkid Alycia di blog Alycia & Orkid...
mana tau lepas ni kita tukar-tukar orkid pulakkan...

koleksi lama, tapi dalam usaha nak meriahkan balik ;)


7 yang komen:

Normi Nieza said...

cantik kan orkid..:)

Farah Waheda Wahid said...

orkid orkid ni mama farah yang minat...

Syeeda said...

cantik orkid ni.. senang tak nak menjaganya?

:: idzwa :: said...

nice :)

syawalsimpsons said...

susah tak jaga orkid ni

Nad MamaZN said...

tau jugak alycia minat orkid :)

Azhafizah Md Nor said...

Mak Fiza pun banyak bunga orkid kak..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com