Nuffnang Gadget

April 10, 2014

Bila En. Papa Yang Masak...

Ni kejadian hari Selasa lepas...
belum balik kerja en Ajip dah wassup kata harini nak makan lauk sardin dengan telor dadar...
Alycia pun kata ok, balik nanti masak...

Pastu en Ajip kata lagi harini dia masak...
Alycia pun kata ok (dalam ati yeyyyy, arini rehat hehe) ...

Balik kerja tengok en Ajip dah sampai rumah dulu siap ketang ketung kat dapur...
bagi chance en Ajip masak...
kita tunggu jer hasilnya nanti ...
;
;
;
;
-- siap dah sardin goreng dan telor dadar --

dua-dua pun campur carrot sebab feveret Adam...
presentation kena cantik ala-ala Masterchef en Ajip cakap...
baru selera nak makan hehe...



Alycia cuma makan roti gandum dengan lauk sardin dan telor dadar jer...
konon-konon nak diet takmo makan nasik la kan hehe...
"tengkiu papa... terharu sangat papa masak... arini masak lagi tak hehe ..."

5 yang komen:

Farah Waheda Wahid said...

wah nampak yummylicious tu kak, tapi orang lelaki ni sekali sekala bila masak memang awesome...

Nad MamaZN said...

untung la en ajip rajin ke dapo jugak :)
give n take gitewww :)

Azhafizah Md Nor said...

untunglah akak boleh rehat masak jap :)

Shark Kay said...

waaa..
dalam sardin pn ada carrot..
hehe,
mmg x pernah test lg nie.

Suzana Ikram said...

Untung nyer en abg masak.. Mmg nmpk menyelerakan.

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com