Nuffnang Gadget

April 9, 2014

Fenomena 'Musim Bunga' Di Putrajaya...

Cuaca panas yang melanda negara sepanjang tiga bulan lalu dikatakan menjadi faktor utama pokok-pokok besar di sekitar Putrajaya mengeluarkan banyak bunga dan berwarna-warni, sekali gus mewujudkan fenomena seperti musim bunga.

Timbalan Pengarah Bahagian Seni Taman Jabatan Lanskap dan Taman Perbadanan Putrajaya (PPj), Haslinda Khalid berkata, fenomena tersebut biasanya berlaku selama empat bulan iaitu antara Mac hingga Jun. (Sumber : Kosmo Online)









(Sumber: Master Gardener PPJ)

Cuma Alycia tak berkesempatan lagi nak posing ala-ala musim bunga ni lagi...
Selalu pergi kerja dan balik kerja lalu jer, tak sempat singgah ambik gambar...
Insya Allah, ada nnt Alycia share ;)

9 yang komen:

msredcheesecake said...

subhanallah...feeling2 korea gitu...hhee

Fizi Zaidi said...

owh, putrajaya ada juga...tp cam lain sikit bentuk bunga tu..

mama tisya said...

cantik..tkyh p overseas kn

Azhafizah Md Nor said...

cantik sangat musim bunga malaysia..kalau dapat photoshoot cantik sangat :)

Farah Waheda Wahid said...

fenomena ini di mana2 kan kak? kat kedah Farah baca sama...

Cik Yaya said...

wah memang cantik..yaya dapat tengok dalam uitm ni jelah..tapi tak bnyk sgt pun dia keluar..segan-segan je lagi..hehe

Normi Nieza said...

cantik..:)

Nad MamaZN said...

xtau plal putrajaya pun ada camni :)

Suzana Ikram said...

Hai.. Singgah kt sini balik.. Mmg cantikkn bunga2 tu.

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com