Nuffnang Gadget

April 14, 2014

Sebab Kenapa Nak Adakan Perpustakaan Mini Di Rumah...

Rentetan daripada entry Perpustakaan Mini Di Rumah minggu lepas, ramai yang bagi komen positif idea-idea interior designer perpustakaan mini di rumah...
yelah, kebanyakan daripada kita memang suka buka koleksi novel, majalah dan buku-buku...
tapi takde 1 tempat khas yang kita boleh susun atau letakkan semua koleksi buku atau majalah kita kan...

idea daripada gambar tu, ramai yang berminat...

dan inilah salah satu sebab kenapa Alycia memang berangan dan nak adakan perpustakaan mini kat rumah...
sebabnya tempat-tempat bersepah ketak buku dan majalah ...

-- ni rak buku sedia ada... dah penuh dengan koleksi novel dan buku ilmiah Alycia, buku masakan dan majalah PAMA --

-- bangku panjang ni pun dah jadi tempat majalah kamera en Ajip dan majalah Intrend Alycia hehe --

-- ni pulak kolesi majalah Impiana dan Anjung Seri --


-- ni rak buku bilik Adam dengan koleksi buku-buku cerita, aktiviti dan CD --

-- kat ruang tamu Alycia letakkan majalah yang terbaru yang masih belum habis baca --

ha, apa banyak tempatkan...

so, doakan impian Alycia nak adakan perpustakaan mini kat rumah terlaksana...
macam ni pun ok ;) 
;
;
;



9 yang komen:

syawalsimpsons said...

cantik..sue pon nak jugak macam ni...kat umah ni, cukup banyak dengan buku mak, buku2 sue waktu belajar n novel sue, buku syawal lagi..yg penting banyak majalah pa n ma sue punya..adoii..tp akob kata nak beli rak buku yg jenis kaca tu, susun elok2, ok la kan

Rizal Slaughterheart said...

tetiba dpt inspirasi bila tgk entry ni... rs mcm nak ambik balik komik2 & majalah kartun kat kampung & buat sudut membaca kat rumah.

Farah Waheda Wahid said...

dah penuh dah tu kak, memang elok sangatlah ada perpustakaan mini...salam isnin kak...

Nad MamaZN said...

in shaa Allah... moga tercapai impian alycia ;)

Adlin Mohamad said...

org rajin membaca tu dia koleksi ..kita malas hehehhe ..
moga impian tercapai nk buat library mini ..

sizziey darliana said...

i love buku ...

Azhafizah Md Nor said...

cepat kak siapkan mini library..mesti menarik sbb buku pun dah banyak ni kan :)

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak, wahh cantiknya. sheila pun dah lama tak susun cantik2 buku2 kat rak tu. hehehee rasa cam nak kena cari rak besar sket ~~~

Mia Liana said...

dah sampai seru untuk ada satu ni beb.... wahhh mini library tu mesti sweet.. siap ada bunga ke.. heheheh.. #sempat berangan jap... hahaha

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com