Nuffnang Gadget

April 16, 2014

Siapa Nak FM KOREA ...

-- STICKY POST --

Assalammualaikum kawan-kawan...
Alhamdulilah, syukur kita masih dapat berjumpa lagi pagi ni...

oh ya, Alycia ada sesuatu yang ISTIMEWA untuk kawan-kawan...
dah lama rasanya tak memberi hadiah buat kawan-kawan...
so, mengambil keberkatan hari Jumaat harini, Alycia nak bagi sesuatu yang istimewa iaitu...
;
;
;
;


FM dari KOREA yang comei sangat...
ada 3 pasangan yer...
so untuk 3 orang sahabat yang bertuah...
ni bukan beli kat Pasar Seni yer, FM ni memang Alycia beli masa ke Korea tahun lepas...
memang niat nak hadiahkan pada kawan-kawan blogger...

Syarat - syarat :
2. Tinggalkan komen di entry ini "Alycia, saya nak FM KOREA..." 
3. Tak perlu buat entry ok. Just tinggalkan komen dah cukup.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Hadiah : 3 pasang FM KOREA untuk 3 Pemenang
Tarikh : bermula 11 April 2014 ... tarikh tutup nanti suka ati akak bila-bila nak tutup hehe..

Cara Pemilihan : Encik Random ajo yer

ok, itu ajer... senang ajer kan ... all the best to u alls ;)
cepat-cepat join yer... sebab nanti Alycia suka-suka ati jer nak tutuppp...
lagi ramai lagi meriah ;)


28 yang komen:

mama tisya said...

rindu korea..bila ntah nk update entry cuti2 korea thn lps...smlm pegi MIHAS tgk booth halal korea tringat kenangan di korea

Kisah Nenot said...

Alycia, saya nak FM KOREA :)

http://kisahsinenot22.blogspot.com/

Nad MamaZN said...

alycia....
saya nak fm korea!

eh cam pantun plak :P

Suzana Ikram said...

Klu ada rezeki.. "Alycia, saya nak FM KOREA.. gak.. Hihi

siti alfakhishah aman said...

saya nak FM korea..

harap ade luck lagi untuk dapat fm dr alycia..

ctalfakhishah.blogspot.com

Azhafizah Md Nor said...

wahh comel..boleh buat tambah koleksi FM ni.

Alycia, saya nak FM KOREA

ummie_mirahaziq said...

hai..

Alycia, saya nak FM KOREA.

Adlin Mohamad said...

lama x komen kat sini ...

Alycia, saya nak FM KOREA !

hope ada rezeki nak tambah koleksi fm .. so to mr random be nice to me hehehhe

noorzie said...

Salam,

sy join yerrr..:)

"Alycia, saya nak FM KOREA..."

TQ..

lieya said...

Hai kak,

Alycia, saya nak FM KOREA!

Tenkiuuu :)

Mia Liana said...

wahhh best ni...

Alycia, saya nak FM KOREA...

Cik Eff said...

Hye Sis Alycia, saya nak FM Korea ^^

Cik Eff said...

Hye Sis Alycia, saya nak FM Korea ^^!

gadishatikeringg.blogspot.com

cik karmila said...

saya tak pernah dan teringin sangat nak ke k0rea...
tapii..kalau tak dapat....dapat FM Korea pun jadilah !
saya nak FM KOREA unni !!!

http://narumihuda.blogspot.com

eil said...

wahhh best nyee..sy nk try gakk :)

Alycia, saya nak FM KOREA...

shidasyakirin said...

hi Alycia,saya nak FM KOREA

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Alycia..

"Alycia,Akak nak FM KOREA..."

syiela said...

salam... bestnya :)
nak juga FM korea

Syeeda said...

Salam cutenye FM nye..

"Alycia, saya nak FM KOREA..."

msredcheesecake said...

Alicia, saya nak FM Korea ...jugak!!!

cute sungguh

mekchu said...

"Alycia, saya nak FM KOREA..."

tapi dah due date :(

nana kimie said...

"Alycia, saya nak FM KOREA..."

Karimah Zulkafali said...

Alycia, saya nak FM KOREA... :D

eyqa yushaiza said...

kak...

Alycia, saya nak FM KOREA...

http://smilingsafieqa.blogspot.com/

Syuhada Salleh said...

Alycia, saya nak FM KOREA

Nanie said...

Alycia, saya nak FM KOREA...

adna^madhiha^ said...

naik kereta jalan-jalan
jalan-jalan di rumah alycia
jom kita join GA yang di anjurkan
Alycia,saya nak FM KOREA..

terima taw pantun akak yer...

http://adna2029.blogspot.com/2014/04/siapa-nak-fm-korea.html

Sally Yatiey said...

Join!

Alycia, saya nak FM KOREA

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com