Nuffnang Gadget

April 23, 2014

Wordless Wednesday : Parking Dah Penuh...


Dah penuh nampaknya parking kereta Adam ni...
need some space huhu...
macam ni lah bila anak lelaki minat semua jenis kenderaan dari yang kecik sampai yang besar...
"anak korang yang lelaki minat kereta tak..."

8 yang komen:

Nini Hanini said...

hehe,manalah tau adam boleh reka kereta sendiri ke suatu hari nanti kan. morning :D

Nad MamaZN said...

minatttttt! tp skrg zakwan dh kureng...dah bertukar ke superhero plak huhu..

husna yusof said...

hahahahahah semua lori je nampak.. nk jadi engineer ni heheh :)

adda syuhada said...

minat sangatttt...tp keta dia xsmpai 2-3ari dh cabut sana sini....nasib baik beli kt DIY jer..hihihih

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Menjak anak2 dah besar ni...dah xder mainan kat rumah ni...semua sedekah kat anakbuah mainan yg anak2 k.atie main masa diaorg kecik2 dulu :)

mekchu said...

kena panggil dozer ratakan tanah nak buat parking ni.. abam mi boleh tolong...

msredcheesecake said...

anak akk sumer minat kete... tapi akk takde la beli byk camtu...hhee

Azhafizah Md Nor said...

Siap ada parking lagi tu..pack habis.

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com