Nuffnang Gadget

May 8, 2014

Aktiviti Dengan Bunga Orkid...

Wah ni aktiviti Alycia cuti weekend minggu lepas...
nak bermanja dengan bunga-bunga orkid...
nak siram, nak baja dan nak belai...
dah cakap dengan en Ajip awal-awal minggu ni tak balik kampung nak baja orkid..
Seronoknya Alycia tengok laman orkid Alycia kembali ceria...
Orkid yang dibeli di Nursery Orkid di Serdang masa cuti Hari Buruh yang lepas...
aktiviti berjemaah bersama geng-geng orkid...

-- alah, laman pun kecik jer... takpe, janji ada aktiviti beriadah --

-- kasi close up sikit --

1 pasu Debdrobium Gotton Sunray
1 pasu phalaenopsis
1 pasu spesis oncidium
1 pasu spesi dendrobium jugak kot kalau tak silap...

lagi tentang orkid bole jenguk Blog Orkid Alycia...
"suka bila tengok orkid berbunga ;) ..."

5 yang komen:

syawalsimpsons said...

cantik je kat situ..merimbun elok je

My Aisy said...

tengok bunga orkid tu asyik terpandang kat duck yang tersusun tu jek...comel sangat letak kat situ...

Azhafizah Md Nor said...

cantik bunga orkid akak ni..boleh berkawan dengan mak fiza yg suka orkid :) nani dah ada laman besar boleh buat taman orkid kak :)

eimah siti said...

nice ^^

msredcheesecake said...

kalau kebun org sy suka tengok, tapi sy tak minat nak tanam2...hhee

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com