Nuffnang Gadget

May 9, 2014

Hari Ibu HARI KITA ...

Tadi saje membelek-belek gambar lama Adam yang tersimpan kat PC ni...
rindu nak tatap gambar Adam kecik-kecik dulu...
memang banyak sangat gambar Adam, bila belek-belek balik mesti cakap ehh ni gambar masa bila yer...

setiap perkembangan dan pembesaran anak tu adalah momen yang cukup terindah bagi seorang ibu kan...




sekarang Adam dah 5 tahun dah...
dah besar sangat-sangat dah...
dah perangai macam-macam dah...

bila anak dah besar ni, timbul pulak pertanyaan Adam dah besar...
bila Adam nak ada adik???
heheh, selalu Alycia akan jawab Insya Allah ada rezeki nanti ada lah...
bukan kita yang merancang kan, Allah lagi hebat perancangan untuk makhluk ciptaanya Nya...
so, doa jer lah dan terus berdoa...
Amin...


-- gambar di usia 5 tahun --
"walau apa pun tetap bersyukur segala apa yang ada dalam hidup ini... di sayangi en Ajip sebagai suami di sisi, sentiasa berdampingan dengan Adam... sentiasa mendapat sokongan dari family dan sahabat... terima kasih semua...."
"Selamat Hari Ibu... 11 Mei 2014 ...walaupun hari-hari adalah HARI IBU !! " 

9 yang komen:

Nad MamaZN said...

adam masa kecik bambam!
bila dah besar ensem! :)

Petak Bunga said...

senyumnya sama.

masih comel

Kisah Si Dairy said...

sekejap je masa berlalu bila tengok anak membesar dengan sihat..

Farah Waheda Wahid said...

alo lo lo, comelnya adam kak alycia. yeshh, hari ibu adalah hari kita... hu hu hu... my first mothers day ever...

sue zainun said...

selamat hari ibu :)

cemomoi said...

nyinggah lepas solat, kot ada cekodok kat sini

hari2 hari ibu

Izzati Amira said...

Happy mothers day hot mama! heee

Azhafizah Md Nor said...

dulu comel skang makin ensem smart bergaya dadam ni :)

Mimi Azirah said...

Comel aje adam mase kecik..rse nak picit picit

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com