Nuffnang Gadget

July 22, 2014

Pray For MH17 ....


Tanggal 17 Julai 2014, tarikh yang tak kan dilupakan ...
bukan ajer rakyat Malaysia, tapi seluruh dunia...

insiden tragis kapal terbang MH17 yang ditembak jatuh di Ukrain...
Alycia sebenarnya lambat tau pasal berita tu, lepas Subuh baru tau...
maklum lah malam-malam memang off data line...
so, tak tau cerita di FB...
lepas sahur, mata ni macam ngantuk sangat terus tidu balik...
tau en Ajip buka Astro Awani, dengar pasal MH 17 tu tapi ingat berita pasal MH 370...



apa-apa pun walaupun tak terlibat secara langsung dengan insiden tu, tapi kita sebagai rakyat Malaysia dan saudara seagama rasa sedih dengan berita tu...
nak menitis airmata setiap kali tengok berita...
tengok kesedihan kaum keluarga penumpang dan anak kapal...
lagi-lagi dalam suasana kita nak sambut hari raya kan...

sama-sama lah kita sedekah Al-fatihah semoga roh mereka ditempatkan dikalangan orang yang beriman...
dan semoga segala urusan pihak berwajib dipermudahkan di sana... Amin...

Adam pun dah siap cakap...
"mama, Adam lepas ni tak nak naik kapal terbang...
nanti kapal terbang meletop Adam meninggal dunia...."

Adoi, anak bujang mama...
lepas ni nak kena betulkan persepsi diri dia dengan kapal terbang huhu...


Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com