Nuffnang Gadget

August 12, 2014

Di Pagi Hari Raya 2014...

Assalammualaikum...
ha, harini baru dok sibuk nak upload picca raya...
tapi tak banyak sangat gambar raya tahun ni...
gambar dari henpon jer...
bukan tak bawak balik kamera, tapi bila dah ramai-ramai tu dah tak sempat nak keluark kamera...
guna jer lah apa yang ada kan...

ok, raya pertama tahun ni beraya di rumah family Alycia di Nilai, Negeri Sembilan...
kami sefamily jer yang beraya dengan Nekma Adam...
adik ke-2 beraya di rumah dia dulu, yang no. 3 rumah mertua di Kelantan dan No. 4 di rumah mertua di Perak...

-- gambar Adam dan Nekma di pagi raya --

biasanya kami akan buat sesi bermaafan dulu, lepas tu sama-sama pergi ke masjid solat sunat Aidilfitri dan seterusnya ke kubur menziarahi kubur arwah ayah...
lepas balik dari kubur baru beraya sama-sama dengan sepupu sepapat dan tunggu tetamu datang ke rumah...

-- picca 1 family di pagi raya --

ni pun tema tahun ni adalah grey, baju melayu en Ajip dan Adam recycle dari tahun lepas so tak payah membazir... samping dan songkok Adam jer baru...
mama pulak baju baru sebab perut dah besar kan + matching dengan tudung grey...

-- dapat jugak ambik gambar berdua dengan en Ajip hehe --

-- picca bertiga lagi... Adam sekarang memang macam tu lah kalau suruh posing --

ok, lepas ni sambung lagi picca-picca raya seterusnya ;)


5 yang komen:

tiey smilez said...

Wah lawanya. Btw, Salam Aidilfitri ye sis.

Jemput singgah My recent post : <a href="http://tieysmilez.blogspot.com/2014/08/layan-citer-filipina-terbaru-

Normi Nieza said...

cantik warna grey tu..:)

idzwa kamaruddin said...

nice :)

lovely said...

keluarga bahagia..
salam aidilfitri..

Azhafizah Md Nor said...

ceria di pagi hari raya :)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com