Nuffnang Gadget

August 26, 2014

Patung Katak Hijau...

Alycia nak tanya ni...
kawan-kawan ikuti tak drama Rindu Awak 200% tu...
kalau siapa yang mengikuti, mesti perasan si Armel heroin tu minat dengan patung katak kan haha...

haritu en Ajip saje je pos gambar patung katak kawan opis dia punya kat Istagram...


sekali pandang comei pulak tengok patung katak ni kan hehe...
siap boleh buat koleksi lagi...

carik-carik kat rumah Adam takde patung katak...
tapi jumpa 1 jer yang ala-ala patung katak...
;
;
;
;


ok jugak lah Adam...
nanti kalau Adam nak patung katak hijau macam dalam drama tu kita suruh papa belikan hehe...
"entry santai di pagi hari... banyak pulak kerja nak disettlekan pagi-pagi ni..."

2 yang komen:

Azhafizah Md Nor said...

fiza ade satu je dalam koleksi..comel kan

Xii Mink said...

D mana mau dpat kn patung ini secara online

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com