Nuffnang Gadget

September 18, 2014

Kuih Peneram...


Assalammualaikum kawan-kawan...
baru berkesempatan nak update blog...

Perasan tau sejak-sejak mengandung ni suka sangat makan kuih Peneram...
Kuih Peneram ni kuih tradisional orang Melaka kan...
setiap kali ke pasar malam, mesti tak mis beli kuih ni...
tapi Alycia suka yang kecik-kecik comey dan baru angkat dari dalam kuali tu...
maknanya baru goreng panas...
kalau dah siap packing tu tak suka sebab kadang-kadang dah tak rangup dah...

korang minat tak kuih peneram ni???


6 yang komen:

siti alfakhishah aman said...

sukaaaaa3x.. beli rm1 dapat 7ketol.. xpuas mkan..

Farah Waheda Wahid said...

kuih ni manis kannn kak alycia?

CT Humairah said...

hihi tak adalah faveret tapi ngap jugaklah kalau mak or ayah beli ihihi..

mailaah jalan jalan sini :D
Siti Yang Menaip

Siti Rohaida Yusof said...

sedap nie..dah lama tak makan

Azhafizah Md Nor said...

kurang minat kuih ni..

Nad MamaZN said...

lama dah x makan..cam teringin plak hehe

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com