Nuffnang Gadget

September 2, 2014

Penggemar Kuih Bahulu...

kuih bahulu ni selalunya mak-mak kita jer yang suka makan...
sebab salah satu kuih tradisikan...
tapi ada sorang budak kecik ni peminat kuih bahulu rupanya...
;
;
;

-- Adam si peminat kuih bahulu --

masa raya haritu rumah wan Adam aka kuih bahulu yang bentuk ikan tu...
itu jerlah kuih raya yang dia makan...
kuih lain Adam tak makan...
siap request dengan wan nak bawak balik rumah hehe...

tu sebalang besar tu memang dia makan sorang...
kadang-kadang cakap nak bawak bekal pergi school...

bak kata maklong Adam...
"duduk bandar, tapi selera kampung.."
hehehehe

4 yang komen:

eimah siti said...

kuih bahulu memang sedap....kena pulak yg betul2 rasa sedap...bertambah2 lagi la sedap..kekadang tu tgk tv pun makan bahulu...dah macam snack sampingan dah hee

syawalsimpsons said...

jarang2 nak nampak bebudak selera kampung ni

Lynn Hamzah said...

bagusnya dia suka makan kuih bahulu...tp bahulu nie kalau cecah dgn air kopi memang best...

Azhafizah Md Nor said...

kat pilah banyak orang jual kan kat sepanjang jalan tu..sedap kuih bahulu ni cicah air kopi :)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com