Nuffnang Gadget

October 10, 2014

Melayan Adam Makan Di restoran Upin Ipin...

plan nak ke Jakel sebab nak shoping kain pulak untuk wedding Acu Adam bulan 12 nanti...
Adam kalau tau kita kata nak pergi beli kain kat Jakel, cepat jer dia cakap 
"Adam nak makan kat Upin Ipin..."
tau-tau jer dia kat situ ada Restoran Upin Ipin...

-- Lama dah Adam tak makan kat Upin Ipin... siap komplen sambil order --

kebetulan time tu hujan + perut lapar...
apa lagi, jom kita makan...

-- Nasi Ayam Upin Ipin ~ menu yang Adam order --

-- mama makan mushroom soup dan roti jer --

dah kenyang-kenyang makan baru pergi shoping kain pulak...

oh ya nak bagi tau, Restoran Upin Ipin pun dah buka cawangan baru di Putrajaya...
Lokasi di Ayer@8, Presint 8...
tak payah nak pergi jauh-jauh kat Shah Alam dah...
"seronok sesakali layan selera anak nak makan..."

6 yang komen:

dilazfamily said...

Salam hujung minggu kak

Seronoklah si adam tu dapat makan dan hajatnya ditunaikan. Semoga akak sekeluarga dimurahkan rezeki Allah. AMIN

Diana Rashid said...

Budak2 memang suka la tempat makan macam ni..lagi2 peminat upin ipin..heheh

Lynn Hamzah said...

pernah bawa anak-anak ke restoran upin ipin di jb...budak budak memang suka...sebab ada playground dan boleh tgk citer upin ipin...

Azhafizah Md Nor said...

budak budak suka betul makan kat upin ipin ni kan..menu pun sesuai untuk kanak kanak

aRz MoHa said...

semua di putrajaya ya...singgah sana nanti boleh la mencuba

CT Humairah said...

hihi ini memang peminat upin ipin sungguh ni kekeke.. ade eh restoran upin ipin..? hebatlah..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com