Nuffnang Gadget

October 9, 2014

Menu Nasi Lemak...


ni tak ingat hujung minggu bila...
rasanya 2 minggu lepas kot hehe...
Al-maklumlah picca bersepah-sepah dalam henfon...

entah, tetiba pagi minggu tu teringin nak masak nasi lemak homemade...
lagipun check bahan-bahan dalam petiais semua ada...
kecuali daun pandan takde, takpelah...
nasi lemak tak letak daun pandan...

pastu buat sambal tumis ikan bilis dan goreng telor mata...
siappppp, sedia untuk di makan...
Adam pun bertambah-tambah makan nasi lemak air tangan mama hehe...

"sekarang ni mood memasak macam ke laut... kejap rajin, kejap malas..."

5 yang komen:

Azhafizah Md Nor said...

Kalau teringin mmg buat je kan walau xcukup bahan sedap je :)

Lynn Hamzah said...

bagus la dah ada barang-barang kat dalam peti ais..dah jimat masa...x payah nak gie pasar beli...

safurara said...

alahaiiii,sedapnya nasi lemakkkk~

siti alfakhishah aman said...

tak letak daun pandan pon dah sedap kak.. janji sambal meletop sedap.. hehehe

CT Humairah said...

ooonomnom.. nasik lemak makan masa mana pun sentiasa sedap ^^

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com