Nuffnang Gadget

February 6, 2015

Lempeng Tepung...



Ini sarapan pagi Alycia semalam. Sebenarnya masa berpantang ni bosan jugak pagi-pagi asyik sarapan roti dan air susu ajer. Kalau nak meriah sikit tunggulah en Ajip cuti bole tolong belikan nasi lemak kat kedai.

Pagi semalam tengok baby Aliff pun tido lena tak banyak ragam. Tengok kat dapur ada stok tepung gandum, apa lagi terus jer bancuh tepung. Teringin nak makan lempeng.

Siap lempeng makan panas-panas cicah dengan gula pun sedap. Ha, mana tau pagi esok korang tak tsu nak buat sarapan apa, bole la cuba lempeng macam ni kan...

posted from Bloggeroid


3 yang komen:

nOe suhaimi said...

klu kat kampung noe dipanggil tepek.. sedapnya

Salma Tayo said...

memang sedap makan petang2. cicah susu pekat. hihi. kalau ada kari lebih hari semalam punya fuhh lagi syok.

QasehnyaRania said...

sis berpantang sendiri ye ?
selamat berpantang..
mmg sodap

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com