Nuffnang Gadget

February 9, 2015

Picca Last Mengandung...

Tengah belek-belek galeri dakam henfon ni. Ternampak pulk gambar yang last semasa mengandung. Kalau tak silap 3 hari sebelum Alycia bersalin.



Ni bersama geng merayap = Puteri Mona. Register Adam di Tadika Genius Aulad time ni. Walaupun muka dah sembap posing tetap kena posing hehe.



Lepas register tadika Adam, en Ajip tanya nak ke mana. Sekali time tu terbayang pizza. Sebelum bersalin ni baik makan apa yang teringin nak makan kan. Terus en Ajip bawak ke IOI City Mall. En Ajip tanya larat jalan ke tak. Sedapkan hati cakap nak dekat-dekat bersalin kena banyak jalan lagi cepat bersalin kan.

Notakaki : miss that moment time mengandung. Tak tau lah lepas ni ada adik Aliff ke tak. Bagi mama rehat setahun dua haha.

posted from Bloggeroid


2 yang komen:

syawalsimpsons said...

mesti windu ngan peyut cumil tu kan

adianiez AIDA said...

pregnant ~ kenangan terindah :)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com