Nuffnang Gadget

March 14, 2015

Teman Lelaki Upahan..

Memula macam tak suka sangat tengok drama Teman Lelaki Upahan ni. Sebab macam menyampah tengok watak Kyra tu, berlagak sangat. Tapi lama-lama dah tengok macam tersuka pulak kat El. Sape entah pelakon ni sebelum ni. Tak kenal langsung...



Terus Alycia carik novel ni. Sebab tak sabar nak tau ending macam mana haha. Ini semua Pengaruh tv...

Walaupun duduk kat rumah, masih sempat lagi carik novel. Beli online jer senang. Tau-tau pos laju dah ketuk pintu rumah hehe..



Ok, letak dulu gambar El dan Kyra. Tak sabar nak tunggu hari Isnin. Tinggal lagi 8 episod jer huhu. Sedihh.

posted from Bloggeroid


4 yang komen:

Anis Amira said...

Kat rumah kami sekeluarga selalu tengok citer nih sesama . Haha . Abah pon tengok sekali . Tak sangka Abah Mira layan gak citer drama melayu nih . Hehe

syawalsimpsons said...

sue pon tgk citer gak citer ni..akak sue sampai addict abis...sampai sanggup join club ungku ismail aziz ni..sampai G NSTP join sekali drama festival KL...pengaruh sungguh..hahahhaha....ungku ismail aziz ni sebelom ni banyak belakon tambahan je..baru2 ni je banyak belakon hero...ni kire paling nampak jugok la kat dia..

adianiez AIDA said...

aida pun skit x suka kyra tu.
tapi x brape ikut.
jeling jeling aje time masak dinner.

Azhafizah Md Nor said...

fiza tak tengok pulak cerita ni..huhu

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com