Nuffnang Gadget

April 30, 2015

Sambutan Hari Lahir...

Minggu lepas ofis Alycia adakan Majlis Sambutan Hari Lahir bagi kakitangan yang sambut birthday dari Januari - April 2015...
memang tiap-tiap tahun AJK Kelab Sukan & Kebajikan tak tinggal nak adakan majlis macam ni...
buat jamuan dan potong kek ramai-ramai sambil yang lain nyanyi lagu happy birthday...
meriah rasanya...

-- ni kek hari lahir yang ditempah khas --

-- upacara memotong kek... korang tengok sape yang semangat duk depan hehe --

Alhamdulilah, tengkiu pada semua yang menjayakan majlis ni...

lepas tu en Ajip pun ada ajak jugak pergi makan-makan sempena birthday mama...
tempat yang paling dekat di IOI Mall Putrajaya...
banyak tempat nak makan pilih ajerlah...
akhirnya pilih makan kat Nando's...

lagipun Abang Adam yang selalu bising kat papa dia kata kita belum potong kek mama...
budak-budak memang dah tau kan kalau hari jadi memang kena potong kek hehe...

-- ini jerlah 1 gambar yang sempat ambik --

dah ada anak kecik ni tak payah nak berangan nak posing ambik gambar cun-cun...
dah ada 1 ni sebagai bukti dah cukup baikk kan..

apa-apa pun tengkiu papa dan Adam ingat birthday mama ...
kira meriah sikit tahun ni sebab ada si kecik Aliff yang tolong meriahkan suasana ...


3 yang komen:

Mila Hilas said...

hepi besday kak... bertambah lg usia hehe..

Azhafizah Md Nor said...

seronok celebrate birthday bersama kengkawan dan family :)

Maria Firdz said...

sedap tgk kek tu.. Hehe

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com