Nuffnang Gadget

April 13, 2015

Sleep Sut & Romper Untuk Baby Aliff...

sejak berpantang kat rumah haritu, memanglah mama tak boleh nak keluar shoping bagai...
tapi apa susah, shoping online kan bole hehe...
lagi-lagi bila layan Istagram tengok baju baby yang comey-comey...
sampaikan Abang Adam bising kata mama ni asyik shoping baju adik ajer...

ok, ni Alycia beli sleepsut dari geng blogger jugak Adlin yang buat bisnes online jual baju baby yang comey-comey...


beli sekali 3 pasang ... senang ...

dan Adlin dan jugak puteri-puterinya siap bagi hadiah lagi untuk baby Aliff...


tengkiu so much Kakak Kyra, Kakak Kyreen dan Kakak Keysha ;)

kalau korang nak cuci mata tengok baju baby kiut-miut bole terjah Istagram kat bawah :

Istagram = mhk_little_cutie

1 yang komen:

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com