Nuffnang Gadget

May 12, 2015

Aliff Is Drama King...


hoho... tak sangka anak bujang kecik Alycia ni dah pandai jadi drama king...
alkisahnya satu pagi tu dia bangun awal...
pukul 5.30 pagi dia dah bangun...
tapi tak meragam.. bukak kan tv tu dia leka tengok tv sambil mama siap-siap nak pergi kerja...
dah nak hantar dia pergi taska time tu lah dia nak menangis...
dah mengantuklah tu nak tido...
pujuk-pujuk dukung pun nangis lagi...
habih tu mama ambik telefon cakap ok mama ambik gambar Aliff...
dari nangis tu terus senyum hahaha...
memang kelakar tengok... 
gelak mama dengan Abang Adam tengok perangai Aliff...
drama king lah sangat Aliff kan kan...
"senyum mama sorang-sorang bila tengok gambar Aliff ni ..."

3 yang komen:

Normi Nieza said...

comel..:)

Azhafizah Md Nor said...

Dah bijak dah Aliff ni..comel dia senyum..pandai posing depan camera ye

syawalsimpsons said...

pandai belakon ni...propa tau alif..kikikiki

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com