Nuffnang Gadget

May 25, 2015

Asam Pedas Ikan Sembilang...

Sabtu lepas balik rumah Nekma sebab Nekma demam tak sihat...
Nekma bila dah ada anak cucu kat rumah mulalah plan nak masak macam-macam...
dia teringin nak makan asam pedas ikan sembilang sebenarnya...
so, kenalah Alycia masakkan ...
dah lama tak masak asam pedas sebenarnya...
sebab en Ajip tak suka sangat masak asam pedas...
dia suka masak gulai lemak cili api je...


tadaaaaaaaaaa...
siap dah Asam Pedas Ikan Sembilang...
terbau-bau daun kesum tu bila campur dengan asam pedas...
nyesal pulak tak bawak bekal pagi tadi huhu...


4 yang komen:

Ann Ishak said...

ikan sembilang masak asam pedas memang rare ni...jarang2 jumpa

Eka Tikah said...

kite suke ikan cencaru masak asam pedas. hehe

Roziah Muhammad Nor said...

Sy paling suka ayah sy masak sembilang tumis tempoyak. Fuhhh terangkat tau. Hihi.

Azhafizah Md Nor said...

sedap masak asam pedas tapi tak makan ikan sembilang pulak =__='

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com