Nuffnang Gadget

May 15, 2015

Homework Adam...

Minggu lepas Adam bawak balik homework kat rumah...


kena lukis haiwan kegemaran kat zoo...
Adam pilih lion...
bila siap sekali tengok lion Adam ada 5 kaki haha...
dah kaler baru perasan...


pastu kena lukis pet...
kat rumah tu mmg ada 1 pet je = ikan...
gasak lah Adam lukis ikan pun ikan lah...
siap bagi nama Cici lagi kat ikan hehe...

tapi perasan, Adam ni memang keras tangan sikit bab-bab melukis dan mewarna ni...
dia buat ikut mood dia...
kalau rajin kang cantiklah kaler dia...
kaler takde mood habis cincai-cincai dia kaler... janji siapp...

tapi dia suka buat matematik...
siap cakap lagi Adam tak sabar nak tunggu hari Jumaat sebab belajar matematik...
"anak-anak korang minat melukis dan mewarna tak..."

3 yang komen:

syawalsimpsons said...

cumil je adam buat gitoo kan

Eka Tikah said...

alahai comel je singa dgn ikan Adam lukis. hehe

Azhafizah Md Nor said...

Janji ada rupa dia lukis tu kak :)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com