Nuffnang Gadget

May 9, 2015

JJCM : Burger 2 Tingkat Di PORT Cafe...

Minggu lepas Adam demam...
sian dia takde selera nak makan...
lepas tu mama tanya Adam nak makan apa...
dia kata nak makan burger...
amboi, tekak orang demam nak makan macam-macam yer...

so, bawak lah dia makan di Port Cafe Bangi...
makan di Port Cafe Bangi ni Alycia pernah buat entry kat SINI ...

sekali dia pilih burger 2 tingkat...
amboiii, tak padan dengan yang demam...


ni namanya Beefcheezooka 2 layer...
makan 2 orang nak menghabiskan 1 burger tu...

-- tengok orang demam tengah makan --
"dah tak bole layan selalu makan kat luar skrg.. gst gst hukhuk..."

6 yang komen:

Siti Rohaida Yusof said...

kesian dia...bila demam memang tak selera nak makan..so tnye je apa dia nak makan..janji dia berselera dan ada tenaga kan...get well soon ye

mama tisya said...

org demam selera mmg nk mcm2...smoga adam cpt baik

Ann Ishak said...

kan...walhal makanan tu sendiri pun takde gst, peniaga ni suka sangat ambik kesempatan

Fatin Liyana said...

uish, sedapnya burger tu :)

NURUL AQIDAH AZAHAR said...

amboi..menyelerakan je

Azhafizah Md Nor said...

bagus juga dia nak makan ade selera :)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com