Nuffnang Gadget

June 6, 2015

Abang Melayan Adik...

selalu hari cuti kalau tak plan nak ke mana-mana memang lebih suka melepak kat rumah...
sejak ada Aliff ni lagilah malas nak keluar bawak budak kecik...
kang sibuk nak menysus lah, menangis la, meragam nak tido lah...
lagipun bila cuti macam-macam kerja rumah nak buat...
macam tak cukup 2 tangan ni nak buat macam-macam...
nak pinjam tangan sotong boleh tak huhu...

syukurlah sekarang sejak Aliff dah pandai meniarap ni dia dah pandai main sendiri...
kadang-kadang suruh Abang Adam teman Aliff atau layang Aliff sekejap...
sementara mama siapkan kerja rumah...

-- ni Abang Adam nak tengok tv... mama suruh tengokkan adik... dia pergi pasang kereta bomba, leka adik dia tengok kereta bomba berkelip-kelip --

-- time ni dia nak kaler buku, leka Aliff tengok dia mengaler --

rasa lega sikit adik dah besar dan pandai main dengan Abang Adam ...


1 yang komen:

adianiez AIDA said...

very good abang...
adik lom boleh merayap lagi tu.
x lama lagi penat la abang bantu ibu :)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com