Nuffnang Gadget

June 3, 2015

Kenapa Mata Aliff Sepet...

ramai jugak yang tanya bila tengok Aliff dan Abang Adam, beza sangat tang mata...
sebab mata Abang Adam bulat...
mata Aliff sepet sikit, sekali pandang macam anak cino hehe....

-- compare mata abang Adam dan Aliff --

bila orang tanya kat Alycia kenapa mata Aliff sepet...
Alycia cakap sebab masa mengandung dulu suka sangat tengok gambar anak Apek KFCM dan Leuney Natasya tu = Kayla Elayna...
siap buat wallpaper lagi kat telefon...
tapi bila dah tau jantina baby ni boy, terus buang...
tapi memang hari-hari duk melayan Instagram Leuney Natasya sebab nak tengok gambar Kayla..

-- nilah baby Kayla --

-- ni pulak Aliff Zhafran hehe --
"tapi sebenarnya kebetulan jer tu kan hehe ..."

2 yang komen:

syawalsimpsons said...

walaupun sepet sikit...still cumil kan

Nad MamaZN said...

hehehe.. baby zaed pun mata sepet..taktau sbb apa.. kata mama minat kpop ke runningman ke idak le pulak hahaha

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com