Nuffnang Gadget

June 24, 2015

Menu Ramadan Ke 6...

Alhamdulilah sekejap je dah seminggu kita berpuasa... semalam macam tak tau nak masak apa... tengok petiais ada ikan, tapi macam dah bosan asyik makan ikan.. nak menu yang simple-simple je arini...

Buka kabinet dapur nampak 1 tin sardin.. so hero harini adalah sardin..



Sambal sardin goreng cili api, Ayam Goreng Kunyit, telur scramble request by abg Adam dan cekodok pisang.



Yang ni pulak hidangan pencuci mulut kuih lopes dan bubur sumsum en Ajip beli di ofis. Kuih lopes ni memang feveret en Ajip di bulan Ramadan. Nak citer Ahad haritu en Ajip pergi Pasar Ramadan Putrajaya. Beli kuih lopes. Sekali bawak balik nak hidang kuih lopes dah basi. Kecewa en Ajip. Harap-harap lah peniaga di Pasar Ramadan ni menjual dengan ikhlas bukan nak untung ajer..

Ok harini tak tau lagi nak masak apa..
posted from Bloggeroid

5 yang komen:

Farah Waheda Wahid said...

memang simple tapi nampak sedap...

syawalsimpsons said...

adoi sayangnya basi..penat je beli kan

::NureeN:: said...

byknyerr menu alycia masak...
nureen satu jek sempat pas blk keja
so kueh mmg beli jek la hihii

Eka Tikah said...

kuih lopezzzz sedapnyaa ><

Azhafizah Md Nor said...

yang simple tu la sangat menyelerakan :)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com