Nuffnang Gadget

July 6, 2015

Menu Ramadan Ke-15...

Arini dah Ramadan ke-19, baru nak update pasal menu Ramadan ke-15 haha...
ketinggalan keretapi sungguh ni...
takpe, pelan-pelan janji update...
dimaafkan sebab berpuasa kan...


ok, tu menu untuk puasa ke-15...
teringin pulak nak makan sup fucuk + suhun + kentang ni....
pastu dalam petiais ada ikan bawal, goreng kunyit jer...
nak ada lauk pedas 1 sebab nanti en Ajip bising tak pedas....
buat sambal ikan bilis garing cili api....
sambil macam tu takde lauk lain pun takpe...

ok itu ajer...
hari Jumaat haritu tak masak ...
sebab tetiba en Ajip kata jom balik kampung...
nak carik kuih sopang...
maka bersiaplah petang tu jugak pack baju bagai...
1st time berbuka dalam kereta sambil makan karipap sardin...
Adam makan 4 biji karipap sebab lapar haha...


3 yang komen:

Azhafizah Md Nor said...

sambal ikan bilis pedas tu paling win..memang tak best makan kalau ada yang tak pedas

Eka Tikah said...

sedapnye kak ikan bawal goreng. lama tak makan. hehe

adianiez AIDA said...

simple but gerenti sodap bila berbuka lauk gitu :)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com