Nuffnang Gadget

August 28, 2015

Baju Sedondon...

sejak dah ada 2 orang anak ni suka pulak nak matching-matchingkan baju berdua...
lagi-lagi Abang Adam kalau kata pakai baju sama dengan adik lagi dia suka ...
koramg suka tak matching-matchingkan baju untuk anak-anak??

ni antara koleksi sedondon yang ada...
nanti lepas ni boleh tambah lagi...

-- ni takdelah sedondon sangat tapi bolehlah sebab tema kaler merah --

-- ni 1st baju yang beli sedondon... comey pulak si budak kecik tu pakai kemeja lengan panjang --

-- ni sedondon masa raya haritu --

ehhh, banyak pulak tema kaler merah...
pasni kena carik kaler lain pulak lah...


2 yang komen:

Sherwieyna Muzzawer said...

Salam. Comelnya dua dua. lagi lagi bila pakai baju sedondon..hehe. Kita pun suka sangat pakaikan anak sedondon, nampak macam kembar dan comel kan..

Selamat hari merdeka!

Azhafizah Md Nor said...

comel pakai sedondon

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com