Nuffnang Gadget

August 4, 2015

Jamuan Hari Raya Kementerian...

Minggu lepas ada Jamuan Hari Raya Kementerian yang dibuat di MAEPS Serdang...
biasanya kalau Jamuan Hari Raya Kementerian mesti kena pergi sebab ada menu yang macam-macam...
bayangkan lah di bawah Kementerian je ada 3 Jabatan dan 8 Agensi...
semua ada booth dengan menu istimewa masing-masing...
maun tak meriahhhh...
perut akhak Alycia pun meriah jugakkk muahaha...

Biasanya kalau pergi dengan geng-geng opis ni memang ahkak volunteer lah nak jadi penunggu meja...
yang lain pergilah carik makanan pastu bawak lebih untuk ahkak...
so, apa yang orang bawah ahkak makan je...

-- ni menu pertama yang Alycia ambik sendiri... nasi beriani, rendang daging dan ayang goreng rempah... sedappp ayam dengan rendang tu.. pastu ambik cendol Abang Songkok Tinggi dan goreng pisang dan sukun --

-- menu ke-2 yang kawan-kawan ambikkan durian kau .. memang tak pandang makanan lain dah.. durian ni FAMA yang bawak --

selain tu ada laksa Perlis dan laksa Kedah dari KADA, kambing golek dari DVS, tat nenas dan buah nenas dari LPNM, spageti carbonara dari Agrobank, jeli kelapa dan tapai dari MARDI, buah-buahanan segar dari FAMA...
yang lain tak ingat dah...

-- suasana meriah dalam dewan --

-- geng-geng semeja... semua pun muka kenyang sangat --

sebelum balik, jom posing-posing kat luar jap...
ada macam-macam rumah kampung pulak...



-- bos pun sporting join kitaorang posing heheh --

ok, pasni jamuan raya kat ofis pulak...
ofis korang dah buat jamuan raya ke...


5 yang komen:

Nieyl said...

Singgah petang disini...

Azhafizah Md Nor said...

Siap ada durian lagi tu..jarang jamuan ada durian..terbaik!

Syira Lokman said...

bestnya dia rayaaa

wan muliani said...

Meriah betul smbutan hari rayaa.. Huhu

Eka Tikah said...

wah meriahnya. hehe

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com