Nuffnang Gadget

August 8, 2015

Kegilaan Abang Adam Sekarang Ni...

sekarang ni Abang Adam dah 6 tahun...
kegilaan dia sekarang adalah kumpul koleksi lego kecik-kecik tu ...
macam-macam watak Superheroes ada...
dia boleh pulak kenal semua watak tu... pelik mama...


ni papa dialah ni melayan siap beli papan besar ni lagi...
boleh pulak cakap mama yang ni takde lagi, yang ni dah ada, eh yang ni takde yang warna merah...
kalau boleh nak penuhkan semua papan tu dengan superheroes dia...

-- ni malam tadi baru snap --

nampak Iron Man yang besar tu...
tu korbankan duit raya dia nak beli Iron Man tu...
dalam tu ada Ironman kecik, konon-konon macam pakai topeng...
lepas tu lawan pulak dengan Hulk...
adoi, mama dengar je apa Abang Adam cerita...

boleh pulak cakap mama arini Adam bawak pergi sekolah Ultraman...
esok pulak cakap mama kawan Adam pinjam lego Ironman kaler merah...
adoi, budak-budak ni memang pakat-pakat bawak lego pergi sekolah yer...

tak kisah lah apa minat Abang...
janji mama tau Abang tak main-main kat skolah, belajar elok-elok...

-- Abang Adam tetap super hero di hati mama... eh Captain America, tanjat mama hehe --


3 yang komen:

Mia Liana said...

wahhh... abang adam... tanjat auntie mia...

psssttt thanks join segmen nak url blog #17. blog ini tersenarai di http://www.mialiana.com/2015/08/senarai-url-blog-17.html

acu yuhan said...

blogwalking ;)

Azhafizah Md Nor said...

Banyak koleksi Abang Adam ni..Nanti Zhafran dah besar boleh kumpul lagi banyak..hihi

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com