Nuffnang Gadget

October 27, 2015

Zhafran Nak Jadi Rider...

Ni alkisah si baby kecik Aliff Zhafran...
sekarang ni bukan main suka lagi nak naik motor abang dia...
Abang dia dapat motor ni masa umur 3 tahun...
tapi dia umur 9 bulan dah start nak panjat-panjat motor...

-- bukan main suka lagi dia dapat naik motor Abang Adam --

malam semalam tengok dia sibuk nak panjat sendiri motor abang...
siap naik kaki lagi kat motor...

-- amboi dia, tengok kaki dia tu... gaya rider dah ada dah tu Zhafran --

tapi kadang-kadang suruh abang ajak dia naik motor...
naik motor sama-sama...
bukan main suka lagi dia...


ni muka protes tak nak naik dengan abang...
nak naik sendiri haha...
macam-macam lah perangai Zhafran sekarang ni...
tapi memang bezakan anak no 2 dengan yang sulung...
yang no 2 ni nampak lebih berani nak explore macam-macam...
yang abang dulu kalau kita kata jangan dia dah tak buat dah...
yang ni kita kata no no no lagi dia buat...

korang yang ada anak ramai mesti banyak pengalaman kan perangai anak masing-masing...
lain anak lain ragamnya kan kan...


4 yang komen:

Nad MamaZN said...

btul.. no.2 ni lebih berdikari lebih awal explore mcm2 lebih apa2 je la.. sama gak mcm kt sini.. si nayli ngan zakwan tu..

iffah hussin said...



Salam Hai...

Bonde BW dr http://www.bondezaidalifah.com/2015/10/senarai-url-blog-19.html

cantik Blog ni Pink gituw...

Done follow :)

Azhafizah Md Nor said...

comel dia dah pandai bergaya dengan motor tu.

adianiez AIDA said...

teringin ari tu nak beli kan ijat motor gini.
yes la before this kakak2 memang x merasa la naik motor, gegirl kan.
tapi, dok tangguh, ijat da besar dah pun :)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com