Nuffnang Gadget

November 19, 2015

2 Hari Makan Ikan Patin Tempoyak...

memula en Ajip wasup kata nak makan ikan patin tak...
dia pergi lunch dekat 1 restoran yang biasa dia pergi kat Shah Alam tu...
kedai tu memang femes dengan masakan Negeri Sembilan...
okeh, bolehlah bungkus 1 bawak balik...

-- ni ikan patin gulai tempoyak yang en Ajip bungkus --

memang sedap betul gulai tempoyak ikan patin ni...
lemak, pedas dan masam tempoyak semua rasa...
orang Negeri Sembilan yang masak...

cakap kat en Ajip tak puas lah makan...
esoknya suruh pergi tapaw lagi hehe...

-- ni untuk esoknya pulak --

kali ni bungkus sekali dengan gulai siput sedut...
feberet Abang Adam...
lama dah tak balik Pilah...
kalau balik Pilah mesti Abang Adam suruh Wan Pilah masakkan lauk siput sedut...

korang suka makan patin tempoyak tak??


4 yang komen:

syawalsimpsons said...

wahh sedapnya

Azhafizah Md Nor said...

husband fiza sukalah ni..orang nismilan kan..tapi fiza tak makan ikan patin..siput sedut tu memang favourite lah..hihi

MNM said...

Ikan Patin Tempoyak. My Fav menu. Wajib makan kalau pergi Pahang

adianiez AIDA said...

alhamdulillah.
anak2 cukup suka patin masak tempoyak.
aida lom belajar masak lagi hi hi hi :)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com