Nuffnang Gadget

November 19, 2015

Budak Demam Nak Makan KFC...

2 minggu lepas Abang Adam demam...
waktu lunch hour bawak dia pergi makan...
tanya Abang nak makan apa...
mama belanja...

terus cakap Abang nak makan KFC...
ehh, budak demam tapi tekak besar jugak yer hehe...
okeh-okeh jom lah abang mama belanja KFC...
janji lepas tu makan ubat dan cepat sihat yer sayang mama ;)


-- budak demam yang request nak makan KFC... feveret dia mesti Chicken Rice --

-- ni mama punya lunch set ... ehh, tak agak-agak jugak mama hehe --

rasa lama betul tak makan KFC...
sejak dah ada Zhafran ni jarang keluar makan-makan tempat macam ni...
sebab budak tengah melasak, asyik nak panjat meja je keje dia...



5 yang komen:

PinKy MoMMa said...

kat luar hujan..tengok gbr kepci terus laparrrr ni alicia hahahahah adoi

Farah Waheda Wahid said...

adik ash 2 hari sekali... maaa meee ceeee, maaa mee ceee... hu hu hu...

nila anggraini said...

Best nye makan kfc. Kalau demam agak tak best makan. Kalau tgh sihat mesti nak tambah...hihi

Azhafizah Md Nor said...

kalau demam, request apepun dapat :)

adianiez AIDA said...

dap nyer kfc.
tak cuba kfc ayam yg baru tu?
cheese & pedas kata dlm tv :)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com