Nuffnang Gadget

November 26, 2015

Talapia Penyet Di Cyberjaya...

Last week member geng merayap = Puteri Mona ajak pergi makan kat Cyberjaya...
biasanya kami ni Geng Merayap ada 6 orang...
tapi hanya 3 orang je available...
memang susah sebenarnya nak kumpul ramai-ramai 6 orang...
complete set...
semua ada komitmen masing-masing...

Puteri Mona ajak makan ikan besar katanya...
memula tak faham ikan besar apa...
rupanya talapia penyet...
serius memang besar-besar talapia tu, pastu goreng garing-garing makan panas-panas...

-- inilah set Talapia Penyet tu --

tengok betapa garingnya ikan talapia tu...

selain daripada ikan talapia ada jugak keli dan ayam penyet...
lepas tu dekat gerai sebelah tu pulak ada sotong bakar power...
sedap jugak... member merayap lagi sorang = Ita yang makan...
bawal bakar pun ada...

Insya Allah nanti nak repeat balik...
tak puas makan ikan talapia besar tu hehe....

ok, lokasinya di Foodcourt Cyberjaya Sport Arena...

-- 3 orang geng merayap yang available --


5 yang komen:

MNM said...

Aiyoooo....ada talapia penyet dah pulak sekarang nie. Macam-macam

mama tisya said...

kalo yg penyet ni pernh mkn lele & ayam penyet je..talapia penyet blum pernh try

adda syuhada said...

Sedapnyaaaa..
Rasa nak sepinggan :)

adianiez AIDA said...

1st time dgr talapia penyet.
bagus ni. resepi and citarasa baru, kan?

Azhafizah Md Nor said...

sedap goreng rangup tu

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com