Nuffnang Gadget

November 5, 2015

Zhafran My Little Helper...

lagi 2 hari Zhafran nak masuk umur 10 bulan...
bila 9 bulan ni dia makin lasak...
dan perasan perangai baru dia sekarang suka sangat mengemas...

memula dulu kemaskan fridge magnet mama kat peti ais...
maklumlah peti ais comel..
habis dari atas sampai ke bawah dia kemas...
lepas tu dia kemaskan mainan dia pulak...
sepah sepah sepah pastu dia tinggalkan pergi kemas tempat lain...

adoi, nak pitam mama tengok...
pagi tadi dia bangun awal, pukul 6.30 pagi dah bangun...
tapi tak nangis takpe, dia buat kerja dia...
mama settlekan kerja-kerja kat dapur, tengok dia mengemas rak kasut papa dia...


adoi, nak pitam mama tengok dik..
memang tak bole letak barang elok-elok sekarang ni...
sebab dah ada budak yang nak tolong mama kemas ...

pagi tadi sent kat papa dia gambar ni...


gelak-gelak papa dia baca...
ada maksud mendalam tu papa hehe ;)


6 yang komen:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Rajinnya anak mama Alycia ni mengemas yer..hehe

Liza Mustafa said...

comelnye zhafran mengemas...

Hajar Shikin said...

Biasa dah kalau ada anak kecik..bertabahla mama, hehe

Azhafizah Md Nor said...

rajin mengemas ye Zhafran ni..hehe

Syima ~Mama Kyra~ said...

alo..lo..lo dah besar dia ye...mintak mama pula belikan kst adidas tau :) :D

Liza Mustafa said...

mama alycia...
bila nak buat entry baru?

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com