Nuffnang Gadget

December 7, 2015

Aliff Zhafran 11 Bulan...


semalam 6.12.2015 genap usia Aliff Zhafran 11 bulan...
Syukur Ya Allah kau beri kesihatan yang baik untuk Aliff Zhafran...
betapa cepatnya rasa masa berlalu...
sekejap je Zhafran dah 11 bulan...
lagi 1 bulan nak 1 tahun...

11 bulan ni dah start meniti-niti kat tepi dinding...
nak belajar berjalan...
mulu pun dah bising...
papa mama abang...
tu dah boleh sebut...
pandai jugak nak berebut mainan dengan abang...
rajin kemas rumah huhu... 
sekarang mama dah ada pembantu kecik huhu yang tu tetiba rasa nak pitam jap...

Mama, Papa & Abang Adam sayang kat Zhafran tau...
okeh, bulan depan kita potong kek okehh ;)


2 yang komen:

mama tisya said...

kejap rs dh nk sethn kn..nanti bole happy busday to u

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Salam kenal Azura..

Seronok bermain dgn anak kecil waktu macam ni lah..
Banyak karenahnya yg menghiburkan hati..
Anak2 akak semua dah sekolah..
Lain pula perangai mereka :)

Akak follow #1119, jemputlah ke blog kecik akak ye :)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com