Nuffnang Gadget

December 25, 2015

Sarapan Western...


sebenarnya tak tau nak buat sarapan apa...
tanya kat en Ajip nak makan apa pagi ni...
yang ada dalam stok spagetti, roti gardenia dan tepung gandum...

pastu en Ajip cakap tak payah la masak berat-berat...
nanti tengah hari dia ajak makan kat luar...
suruh buat sarapan ala-ala western...
amboi request tak ingat...

so, tengok kat dapur ada instant roti sosej beli dari member ofis, 
ada sosej dan telor, ada roti Gardenia...
jadilah sarapan Western pagi tu...

goreng roti sosej...
pastu buat telor scarmble campur dengan sosej...
pasu roti bakar atas pan...
pastu ada coklat Nutella boleh sapu atas roti...

wuhuuuu, bangga kak Alycia dapat sediakan sarapan Western pagi tu...
Adam kata sedap mama haha...

"entry sarapan Western ni sempena Hari Krismas harini hehe. Selamat Hari Natal..."

1 yang komen:

Azhafizah Md Nor said...

sesekali western kan..okay je :)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com