Nuffnang Gadget

January 28, 2016

Kisah Kasut Sekolah...

nak dijadikan cerita masa malam hari Isnin tu tengah siapkan barang-barang sekolah Adam terus tengok kasut sekolah...
ehhh, kenapa pulak kasut ni 1 besar 1 kecik...
aduhhhhh dah memang sah Adam tertukar kasut sekolah ni huhu...

dah lah dua- dua pun belah yang sama...
adoiiii, macam mana ni Adam...
dah malam mana ada kedai kasut bukak 24 jam...
terus pagi esok cakap dengan Adam kenapa tak tertukar kasut sekolah...
Adam cakap entahhh, Adam rasa macam kasut Adam...
dah letak nama kat kasut tu pun dia tak tengok huhu...

last-last siang tu jugak belikan kasut baru...


baru sekolah 3 minggu dah dapat kasut baru huhu...
tak tau lah berapa lama pulak kasut ni tahan hehe...
kenangan betul anak baru masuk sekolah ni...

ehh, anak korang ada tertukar-tukar kasut jugak takkk...


4 yang komen:

mama tisya said...

tisya sek agama dlu pernah gk org amik kasut die...sudahnye die dpt kasut kecik..ketat...terpaksa la bli baru

akish ali said...

kasut sekolah belom lg...tp buku stationary hoiiiii tiap2 hari tetuko..
sabau ajela

Sidratul Muntaha said...

salam alaik
last year sbb bru masuk thun 1 and aqil al islam ni beso
dia selalu tertukar kasut dgn senior2 dia yg darjah 5 dan 6
mmg tak perasan sbb kasut diaorg hitam
ade la tertukar 3 - 4 kali kot
tapi tahun ni dah tulis nama siap2
so far alhamdulillah takde hilang lagi
tpi songok jgn citer la
hilang 2 kali
pastu lusuh tak sampai 2 bulan ade la tukar 4 kali

Azhafizah Md Nor said...

tak cuba tanya kengkawan dia kot ada tertukar kasut sekolah dia ke kak? ni kes nak cepat terus sarung ye abg adam.hihi..macam ragam

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com