Nuffnang Gadget

January 18, 2016

Tak Nak Bento Kartun...

Kak Alycia pernah tunjuk kat Adam gambar bento jumpa kat Instagram...
cakap kat Adam nanti mama buatkan Adam bekal macam ni ehhh untuk Adam bawak sekolah...
comell, ada gambar kartun-kartun...



(gambar dari pakcik Google)

terus Adam cakap tak nak lah mama...
Adam malu ada kartun-kartun..
mama buat bekal Abang macam biasa jer...

amboi, maskulin sangat Adam ni...
terus terkubur niat mama nak buat bento haha...

-- kalau bekal macam ni dia kata ok  dah --

hmmm, apa-apa jerlah Abang...
janji Abang nak bawak bekal ...

tapi kadang-kadang dia kata mama esok tak payah bawak bekal...
sebab esok Abang nak beli kueytiow...
kueytiow kat kantin sedappp...

hmmmm, macam-macam perangai anak-anak bila dah sekolah...
"nak tanya anak korang rajin tak bawak bekal ke sekolah..."

2 yang komen:

adda syuhada said...

Terlioq aihhhh

Azhafizah Md Nor said...

abang adam macho tak nak comel comel ni..hihi

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com